2014. április 28., hétfő

Spring Fairy



How was your weekend? I hope it was great.:) Today I was on my little brother's birthday party. It was so funny because the big surprise was a clown. She did a show and made balloon animals. I liked it.
I don't know about you guys, but I'm a big fan of floral things. The flower crown has become a big trend nowadays, I have seen all the shops, but then I want to make a crown. 
A crop top and high waisted skirt or short are so good pairing during the warmer days. In this case I wear a Bershka black crop top with a Stradivarius floral pencil skirt. I combinated with a Tally Weijl flower crown and Ebay studded bracelet. 
Unfortunately, in this post I just put 3 photos because my camera is low here and we couldn't make more pictures. I hope you like the post!:))



Hogy telt a hétvégétek? Remélem jól.:) Nekem a mai napom nagyon jó volt, ugyanis apukámnál voltam és az öcsémnek szülinapi zsúrt tartottunk. A nagy meglepetés egy bohóc volt, aki szórakoztatta a kicsiket és még lufiállatokat is készített. Ja, és pénteken megtudtam, hogy felvettek egy elég jó suliba, úgyhogy már előre várom a sulikezdést.:)
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én rajongok a virágos dolgokért. Szerintem most a tavaszi és nyári szezonban nagy szerepet fog játszani az öltözködésemben a virág minta. Ti hogy vagytok vele? A virágkoszorú is nagy trend lett manapság, már majdnem az összes boltban láttam, de majd szeretnék saját magam is készíteni egyet-kettőt.
A crop top és magas derekú szoknya vagy rövidnadrág egy elég praktikus párosítás a melegebb napokra. Én ebben az esetben a Bershka-s fekete crop topomat egy Stradivarius-os virágos ceruzaszoknyával és Bershka-s fekete szegecses balerinacipővel kombináltam. Kiegészítőnek pedig a gyönyörű Tally Weijl-es margarétás hajpántomat ( vagy inkább koszorúmat ) és egy Ebay-es szegecses karkötőt vettem fel.
Sajnos ebbe a bejegyzésbe csak 3 képet tudtam betenni, mivel itt lemerült a fényképező és nem tudtunk több képet készíteni. A telefonommal fotóztunk még párat, de számomra hihetetlen módon elég rossz minőségűek lettek a képek. Remélem azért tetszik a poszt!:)










Bershka crop top, Stradivarius skirt, Bershka flats, Tally Weijl flower crown, Ebay bracelet


4 megjegyzés:

  1. Gorgeous spring outfit. I love the flower crown :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    VálaszTörlés
  2. I really love your flower crown! such a beautiful outfit, honestly. xx
    hilsberg.wordpress.com

    VálaszTörlés