2014. július 4., péntek

July Playlist!



And I'm here again! In the last month a lot of things happened with me, for example: I passed my exams, finished with school, and I was in Bulgaria on a beauty pageant ( Little Miss & Mister Planet ). 
I prepared a list of my current favorite songs. I listen to these songs all day. I hope you like these songs.
Sunday I will go to holiday with my father's family, but I timed 3 posts. 


Éééééés újra itt vagyok! Több, mint egy hónapos kihagyással ugyan, de újra írom a blogot!:) Az elmúlt 1 hónap alatt rengeteg minden történt velem, pl.: levizsgáztam, elballagtam az iskolámból, voltam Bulgáriában és Galyatetőn is modellversenyen, amikről majd lesz részletes poszt is.
Most viszont egy listával készültem a jelenlegi kedvenc zenéimből. Mostanában szinte csak ezeket hallgatom egész nap. Remélem ti is kedvelitek ezeket a számokat, és ha van kedvenc zenétek akkor kommentbe írjátok le! :)
Vasárnap nyaralni megyek apukámékkal Lipótra, utána pedig Bükkfürdőre, de időzítettem 3 posztot. Lesz benne outfit bejegyzés is és egy beszámoló a bulgáriai utamról. Remélem eddig szépen telik a nyaratok! :)







xoxo, Amanda 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése